Sūdzību Izskatīšanas Kārtība

Sūdzība tiks izskatīta 14 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Lūdzam par visām pretenzijām vispirms ziņot mums pa telefonu +371 22025201 vai e-pastu [email protected], un tikai pārdevēja atteikuma gadījumā, izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu vai vērsties pie subjekta, kas atbildīgs par patērētāju strīdu risināšanu ārpustiesas kartībā - Patērētāju tiesību aizsardzības centru (Rīga, Brīvības iela 55, www.ptac.gov.lv), vai uz tiesu.

Klientam ir tiesības risināt strīdu ar pārdevēju elektroniski, ārpustiesas kārtībā. Detalizētu informāciju par alternatīvām strīdu risināšanas iespējām var atrast elektroniskajā strīdu risināšanas platformā - http://ec.europa.eu/odr, ka arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra vietnē - par strīdu risināšanas procesu un ārpustiesas strīdu risinātājiem.