Bieži uzdotie jautājumi
1. Kā veikt pasūtījumu?
Lai veiktu pasūtījumu, izvēlieties preces, pievienojiet tās grozam un pārejiet uz pasūtīšanas lapu. Aizpildiet nepieciešamos datus un izvēlieties maksājuma un piegādes veidu.
2. Kā uzzināt mana pasūtījuma statusu?
Jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu par pasūtījuma statusu, kā arī sūtījuma izsekošanas numuru, ja izvēlēts izsekojams piegādes veids.
3. Kādi maksājumu veidi ir pieejami?
Mēs pieņemam maksājumus ar bankas kartēm, pārskaitījumiem vai caur internetbanku.
4. Vai varu atgriezt preci?
Jā, Jūs varat atgriezt preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas, ja tā nav bijusi izmantota un ir oriģinālā iepakojumā.
5. Kā sazināties ar mums?
Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot formu vietnē vai rakstot uz mūsu e-pastu. Mēs atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem pēc iespējas ātrāk.
6. Cik ātri es saņemšu savu pasūtījumu?
Piegāde Latvijās teritorijā parasti aizņem no 3 līdz 5 darba dienām.
7. Vai ir ierobežojumi piegādei uz citām valstīm?
Mēs veicam piegādi uz lielāko daļu valstu. Lai iegūtu precīzu informāciju par piegādi uz jūsu valsti, lūdzu, sazinieties ar mums.