Distances Līgums

Pircējs - Fiziska vai juridiska persona, kuru pārstāv tās pilnvarots pārstāvis, kas veic preču pasūtījumu vai iegādi dippy.lv internetveikalā.

Pārdevējs – SIA Alvedik, Reģ, Nr. 40103392627, adrese Stiebru iela 2-4, Rīga, LV-1015.

Vietne – www.dippy.lv

Prece - produkts vai produkti, kas pieejami iegādei.

Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.

Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”

Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.

1. Vispārējie nosacījumi


1.1. Šie preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk – „Noteikumi”) paredz vispārējos DIPPY interneta veikala www.dippy.lv (turpmāk – „Dippy”) nosacījumus. Noteikumi ir piemērojami, ja Pircējs izvēlas, pasūta un iegādājas DIPPY veikalā piedāvātās preces vai jebkādā citā veidā izmanto DIPPY veikala sniegtos pakalpojumus.
1.2. DIPPY veikals ir mazumtirdzniecības interneta veikals, kas ir orientēts uz patērētājiem, kuri iegādājas preces personisko, ģimenes, mājsaimniecības vajadzībām jeb nolūkam, kas nav saistīts ar to saimniecisko vai profesionālo darbību.
1.3. DIPPY veikalā preču tirdzniecību organizē, pilda un ar to saistītos pakalpojumus Pircējam sniedz SIA „Alvedik”, juridiskā adrese: Stiebru Iela 2 4, Rīga, LV-1015, Latvija, Reģ, Nr. 40103392627, PVN maksātāja kods LV40103392627 (turpmāk – „Pārdevējs”). DIPPY veikalā tiek pārdotas Pārdevējam īpašumā esošas preces.
1.4. Par Pircējiem šajos Noteikumos ir uzskatāmas personas, kuras iepērkas DIPPY veikalā vai izmanto citus DIPPY veikala pakalpojumus. Izmantot DIPPY veikalu un tajā iepirkties ir tiesības (a) rīcībspējīgām fiziskām personām, t. i., personām, kuras ir pilngadīgas un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas spriedumu, un (b) juridiskām personām, kuru vārdā rīkojas izpildinstitūcijas (turpmāk – „Pircējs”).
1.5. Iesniedzot piedāvājumu Pircējs apstiprina, ka tam ir tiesības iepirkties DIPPY veikalā, proti, tas atbilst Noteikumu 1.4. punkta noteikumiem.
1.6. Kopā ar Pircēja iesniegto preču pasūtījumu šie Noteikumi kļūst par starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtu līgumu un ir abām pusēm saistošs juridisks dokuments. Līgums uzskatāms par noslēgtu, ja Pircējs sagatavo un iesniedz DIPPY veikalā preču pasūtījumu, Noteikumos noteiktā kārtībā un termiņos veic apmaksu (ja Pircējs ir izvēlējies, ka par precēm norēķināsies pasūtīšanas laikā) un uz Pircēja norādīto elektronisko pastu Pārdevējs nosūta apstiprinājumu, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts. Līgums ir spēkā līdz pušu saistību izpildei, kas izriet no šī līguma. Pārdevējam konstatējot, ka Pircējam nav tiesību iegādāties pasūtītās preces, līgums par tādu preču pārdošanu uzskatāms par nenoslēgtu, preces Pircējam nav pārdodamas, bet par precēm samaksātā nauda atmaksājama Pircējam 7 (septiņu) darba dienu laikā no plānotās piegādes dienas. Tādā gadījumā Pārdevējam ir tiesības no Pircējam atmaksājamās summas, ieturēt preču piegādes izdevumus. Ja Pircējs par preču piegādi nav samaksājis iepriekš, bet augstāk norādīto iemeslu dēļ preces nevar nodot Pircējam, Pircējam ir jāsamaksā Pārdevējam preču piegādes izdevumi, kas ir līdzvērtīgi noteiktam pasūtījumā. Pircējam ir arī tiesības pirms pasūtījuma piegādes vienpusēji atteikties no veiktā pasūtījuma, nosūtot e-pastu Pārdevējam uz [email protected]. Šādā gadījumā Pircēja samaksātā nauda par pasūtījuma izpildi tiek pārskaitīta 7 (septiņu) darba dienu laikā uz Pircēja kontu. Tomēr, ja, saņemot Pircēja atteikumu, pasūtījuma piegāde jau ir uzsākta, Pārdevējs ir tiesīgs ieturēt piegādes maksu no Pircējam atmaksājamās summas.
1.7. Pircējs nav tiesīgs iesniegt preču pasūtījumu Dippy veikalā, ja tas nav iepazinies ar Noteikumiem un (vai) tiem nepiekrīt. Tajos gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt Noteikumiem vai noteiktai to daļai, tam nebūs iespējas pasūtīt preces Dippy veikalā. Pircējam, pasūtot preces Dippy veikalā, uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt.
1.8. Pārdevējs saglabā sev tiesības vienpusēji grozīt, labot vai papildināt Noteikumus. Pircējam, iepērkoties Dippy veikalā, piemērojami Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī un ir publicēti Dippy veikalā, tādēļ Pircējam ar Noteikumiem jaiepazīstas katrā iepirkšanās reizē. Ja Pircējs pēc grozīto Noteikumu publicēšanas Dippy veikalā veic pasūtījumu, uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar jaunajiem grozījumiem un tiem piekrīt.
1.9. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir no tās bez iebildumiem atbrīvojams, ja Pircējs daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem, kaut arī tam tāda iespēja tika sniegta.
1.10. Pārdevējam, ņemot vērā Dippy veikala sistēmas tehniskās iespējas, ir tiesības ierobežot reģistrēto Pircēju skaitu, vienpusēji bloķējot vai dzēšot Pircēju profilus.
1.11. Starpniekam ir tiesības bez brīdinājuma vienpusēji ierobežot Pircēja Dippy veikala pakalpojumu izmantošanu vai atcelt Pircēja reģistrāciju, ja Pircējs Dippy veikalu izmanto pārkāpdams šos Noteikumus, mēģina kaitēt Dippy veikala vai Pārdevēja izpildāmajiem pasūtījumiem, darba stabilitātei un (vai) drošībai.
1.12. Rodoties svarīgiem apstākļiem, Pārdevējs var uz laiku vai pavisam izbeigt Dippy veikala darbību, par to iepriekš nepaziņojot Pircējam. Šādā gadījumā Pārdevējs 7 (septiņu) darba dienu laikā atgriež Pircējiem to samaksāto naudu par nepiegādātajiem pasūtījumiem.
1.13. Pārdevējs ar šo informē, apstiprina un garantē Pircējam, ka tas kā starpnieks ir pilnvarots veikalā Dippy organizēt, pildīt Pārdevējam piederošo preču tirdzniecību un sniegt Pircējam ar preču tirdzniecību saistītos citus pakalpojumus, kā noradīts šajos Noteikumos.

2. Personas datu apstrādāšana


2.1. Klienta personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar konfidencialitātes politiku (privātuma politika). Ja Pircējs izmanto DIPPY veikala pakalpojumus, tiek uzskatīts, ka viņš piekrīt Klienta personas datu apstrādei un apstiprina, ka visa sniegtā informācija un personas dati ir pareizi un patiesi.
2.2. Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Pircēju, nosakot, vai Pircējs un persona, kam tiek piegādātas preces, ir pilngadīgs (Latvijas Republikas likumos noteiktajos gadījumos) vai ne mazāk kā 18 gadu vecas, pārdodot un piegādājot preces, izsniedzot grāmatvedības dokumentus, atmaksājot pārmaksas un/vai naudu par Pircēja atdotajām precēm, parāda nokārtošanu, citu saistību izpildi, kas izriet no Pirkuma līguma, un Pircējam nodrošinot piekļuvi citiem DIPPY veikala pakalpojumiem.
2.3 Pircēja personas dati tiks apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos tikai ar Pircēja piekrišanu. Klients piekrīt savu datu izmantošanai mārketinga nolūkos, kad viņš iepazīstas ar sīkdatņu lietošanas noteikumiem.

3. Preču cenas, apmaksāšanas kārtība un termiņi


3.1. Preču cenas DIPPY veikalā un izveidotajā pasūtījumā ir norādītas Eiro ar PVN. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā DIPPY veikalā pasūtījuma iesniegšanas brīdī.
3.2. Pircējs norēķinās par preci vienā no šiem veidiem:
3.2.1. Apmaksa ar pavadzīmi, kas tiek nosūtīta uz e-pastu pēc pasūtījuma veikšanas.
3.2.2. Apmaksa, pasūtījuma laikā izmantojot interneta banku: priekšapmaksa, izmantojot Pircēja izmantojamo interneta bankas sistēmu. Pircējam, vēloties izmantot šo apmaksas formu, ir jābūt parakstījušam interneta bankas līgumu ar vienu no zemāk norādītajām bankām: „Swedbank” AS, „Luminor Bank” AS; “SEB banka” AS, “Citadele Banka” AS. Maksājot par precēm šādā veidā, Pircējam internetbankas sistēmā izveidojas maksājums pēc tā apmaksājamā pasūtījuma. Naudu Pircējs pārskaita uz Starpnieka kontu. Atbildība par datu aizsardzību Pircēja maksājuma laikā šajā gadījumā attiecināma uz atbilstošo banku, jo visas naudas operācijas notiek bankas internetbankas sistēmā.
3.2.3. Apmaksa, pasūtījuma laikā izmantojot maksājuma karti: priekšapmaksa izmantojot Pircēja izmantojamu MasterCard, VISA vai VISA Electron debetkarti vai kredītkarti. Maksājot par preci ar Pircēja kredītkarti vai debetkarti, Pircējam ir jāievada savi kartes dati.
3.3. Pircējam, izvēloties norēķināšanos par precēm to pasūtīšanas laikā atbilstoši Noteikumu 3.3. punktam, Pircējs par pasūtītajām precēm apņemas samaksāt nekavējoties, taču ne vēlāk kā 4 dienu laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža. Tikai brīdī, kad Pārdevējs no tā izvēlētās maksāšanas sistēmas operatora, saņem atbilstošu Pircēja maksājumu par precēm un to piegādes (transportēšanas) veikšanas apstiprinājumu, Pārdevējs uzsāk pasūtījuma izpildi un no šī brīža arī aprēķināms preču piegādes termiņš. Preču un to piegādes cenas ir norādītas, ieskaitot PVN.
3.4. Ja Pircējs ir izvēlējies veikt norēķināšanos par precēm to pasūtīšanas laikā atbilstoši Noteikumu 3.2. punktam, Pārdevējam ir tiesības, iepriekš nepaziņojot Pircējam, anulēt tā pasūtījumu, ja Pircējs nesamaksā par precēm 4 dienu laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža.
3.5. PVN faktūrrēķinu-pavadzīmi Pārdevējs izraksta un Pircējam nosūta uz Pircēja norādīto elektronisko pastu 1 (vienas) darba dienas laikā pēc preču piegādes, ja to pieprasa klients.
3.6. Pircējam, ja tas ir juridiska persona, ir tiesības norēķināties par precēm, apmaksājot Pārdevēja izstādītos priekšapmaksas rēķinus-pavadzīmes (izvēloties tādu apmaksāšanas veidu). Saņemot priekšapmaksas rēķinu, Pircējs maksājumu veic izmantodams priekšapmaksas rēķinā norādīto interneta norādi, kas novirza uz interneta bankas sistēmu. Pircējam interneta bankas sistēmā saģenerējams maksājums pēc tā apmaksājamā pasūtījuma. Naudu Pircējs pārskaita uz Pārdevēja kontu priekšapmaksas rēķinā norādītājā termiņā. Pircējam, neapmaksājot priekšapmaksas rēķinu tajā norādītajā termiņā vai apmaksājot priekšapmaksas rēķinu, neievērojot rēķinā norādītās interneta norādes, t.i. speciālu maksājuma veikšanas saiti, preču pasūtījums no Pārdevēja puses nav izpildāms. Atbildība par Pircēja datu aizsardzību maksāšanas laikā šajā gadījumā gulstas uz atbilstošo banku, jo visas naudas operācijas noris bankas internetbankas sistēmā.

4. Preču komplektēšana un piegādāšana


4.1. DIPPY veikala tirdzniecība veicama un preces piegādājamas Eiropā. Preces piegādā līguma kurjeri.
4.2. Par preču piegādes pakalpojumu piemērojams maksājums, kas ir norādīts DIPPY veikala mājas lapas sadaļā „Piegāde” un ir spēkā preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī. Preču piegādes maksājums var būt gan fiksēts, gan atkarīgs no Pircēja pasūtīto preču vērtības un (vai) piegādes termiņa.
4.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji pēc saviem ieskatiem noteikt piegādes maksu lai pasūtījums tiktu izpildīts.
4.4. Pārdevējs pieliks visas pūles, lai Pircēja pasūtījums tiktu izpildīts pilnā apmērā, taču nevar piešķirt un nepiešķir jebkādas garantijas. Ja pasūtījuma komplektēšanas vietā nav pasūtīto preču atlikuma vai preces pietiekamā daudzumā, Pārdevējs saglabā tiesības nepiegādāt preces, piegādāt mazāku preču daudzumu, atmaksājot cenu starpību 3 dienu laikā.
4.5. Pircēja pasūtītās preces piegādājamas uz Pircēja noradito adresi. Pircējs apņemas preces pieņemt pats tā izvēlētā laika loga robežās vai, veicot pasūtījumu, komentāru sadaļā norādīt personu, kura ir tiesīga Pircēja vārdā saņemt pasūtījumu (attiecībā uz Pircēju – juridisko personu – šī prasība ir izpildāma obligāti).
4.6. Ja preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs DIPPY veikala sistēmā ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs vai Pircēja norādīts saņēmējs nav atrodams, atkārtoti preces nav sūtāmas (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus samaksā par atkārtotu preču piegādi), bet iepriekš par precēm samaksātā nauda atmaksājama, izņemot preču piegādes maksu. Tādā gadījumā, ja pasūtījuma iesniegšanas laikā Pircējam tika piemērota piegādes maksājuma atlaide, taču preču piegāde nebija iespējama Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs saglabā tiesības ieturēt no Pircējam atmaksājamās naudas summas pilnu preču piegādes maksu (kas ir spēkā preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī), neņemot vērā pasūtījuma iesniegšanas laikā piemērotās atlaides.
4.7. Kurjers piegādā preces Pircējam tā izvēlētā laika loga robežās. Pircējs piekrīt, ka izņēmumu gadījumos preču piegāde var tikt kavēta neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Tādā gadījumā Kurjers vai Pāŗdevējs apņemas sazināties ar Pircēju un saskaņot preču piegādes laiku.
4.8. Visos gadījumos Pārdevējs atbrīvojams no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.
4.9. Preču piegādes laikā Pircējs vai tā norādītā persona pārbauda sūtījuma stāvokli, kā arī piegādāto preču atbilstību pasūtījumam un piegādes pavaddokumentam. Pircējam vai tā norādītajai personai nepārbaudot sūtījuma stāvokli, piegādāto preču komplektāciju un (vai) šajā punktā noteiktā kārtībā nepiefiksējot datus par sūtījuma bojājumiem, sūtījums ir uzskatāms par piegādātu atbilstoši veiktajam pasūtījumam un pienācīgā kvalitātē.
4.10. Tajos gadījumos, kad preču pieņemšanas laikā Pircējs ir pamanījis, ka sūtījumā nav atbilstošā preču daudzuma vai piegādātās preces neatbilst tā pasūtītajām precēm un tas nav norādīts faktūrrēķinā, pavadzīmē, preču pavaddokumentā vai citā sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā, Pircējam ir nekavējoties (preču piegādes laikā) jāinformē par to Pārdevējs. Ja Pircējs konstatē, ka piegādātās preces ir neatbilstošas kvalitātes, 3 dienu laikā jānosūta e-past ar foto uz [email protected].

5. Preču kvalitātes garantija un lietošanas derīguma termiņš


5.1. Visu DIPPY veikalā pārdodamo preču īpašības vispārēji ir norādītas pie katras preces esošajā preces aprakstā. Par informāciju par preču īpašībām (to pareizību) atbild preču ražotāji un (vai) izplatītāji, bet Pārdevējs ir atbildīgs tikai par pareizu šīs informācijas norādīšanu (nodošanu) patērētājiem, ja vien normatīvie akti nenosaka citādāk.
5.2. Pārdevējs neatbild par to, ka DIPPY interneta veikalā esošās preces pēc savas krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst reālajam preču izmēram, formai un krāsai, Pircēja izmantojamo ekrānu (monitoru) īpašību vai citu tehnisko iemeslu dēļ, kā arī ņemot vērā saprātīgi iespējamās attēlā neatbilstības.
5.3. Tajos gadījumos, kad atbilstoši normatīvajiem aktiem, precēm ir noteikts derīguma termiņš, Pārdevējs apņemas tādas preces pārdot Pircējam tā, lai tam tiktu sniegta reāla iespēja preces izmantot līdz to derīguma termiņa beigām. Ja pircējs saņemšanas brīdī saņem preci ar sliktu termiņu, to ir iespējams samainīt 1 mēneša laikā klātienē, vai arī iespējams saņemt naudu atpakaļ par preci vai atlaide nākamam pirkumam, ja tai ir beidzies termiņš, kad prece tika nodota pircējam. Ja jums interesē konkrētās preces termiņi un tie nav norādīti aprakstā, Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu kontaktu lapu. Ņemiet vērā, ka kategorijā "izpārdošana" var būt preces ar īso termiņu.

6. Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana


6.1. Atteikuma tiesību izmantošana
6.1.1. Pircējam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, bez nepieciešamības sniegt pamatojumu.
6.1.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē pārdevējs par lēmumu atteikties no preces, pievienojot pavadzīmi, aizpildot atteikuma veidlapu un nosūtot to pa e-pastu [email protected] vai pa pastu uz adresi: Stiebru iela 2-4, Rīga, LV-1015.
6.2. Preces atgriešanas termiņš
6.2.1. Pircējam jānosūta vai jānodod preces atpakaļ 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas vai paziņojuma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas.
6.2.2. Preces var atgriezt, izmantojot pakomātu vai nosūtot pa pastu.
6.3 Preces atgriešanas veidi
6.3.1. Preces jānosūta atpakaļ, izmantojot Omniva pakomātu vai pasta pakalpojumus.
6.3.2. Pakomāta adrese: Baltāsbaznīcas iela 42, Rīga, Rīgas Baltāsbaznīcas ielas MEGO pakomāts.
6.3.3. Faktiskā adrese: Stiebru iela 2-4, Rīga, LV-1015.
6.4. Preces stāvoklis
6.4.1. Precei jābūt nelietotai, oriģinālajā iepakojumā, un tajā nedrīkst būt nekādu bojājumu, piemēram, skrāpējumu vai citas pazīmes par lietošanu.
6.4.2. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja tā ir izmantota nepareizi, proti, ja tā ir lietota citos nolūkos, nevis tās rakstura, funkciju un darbības izpētei.
6.5. Komplektācija
6.5.1. Prece jāatgriež pilnā komplektācijā, t.i., tai jābūt visiem piederumiem, kas bija oriģinālajā iepakojumā.
6.5.2. Ja prece bija iegādāta kopā ar citām precēm, jāatgriež visas tās (pasūtījuma) sastāvdaļas.
6.6. Izņēmumi
6.6.1. Preces, kas ir sabojātas vai kuras vairs nevar pārdot kā jaunas.
6.6.2. Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece tika personalizēta. Prece tiek uzskatīta par personalizētu vai izgatavotu pēc patērētāja norādījumiem, ja tā ir veidota, pielāgota vai ražota, ņemot vērā konkrētas prasības, ko izteicis pircējs. Šādas preces nevar tikt atgrieztas vai apmainītas, jo tās nav piemērotas atkārtotai pārdošanai citiem klientiem.
6.7. Naudas atgriešana
6.7.1. Nauda par preci tiks atgriezta Pircējam 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Nauda tiks atmaksāta, izmantojot bankas pārskaitījumu uz to pašu kontu, no kura tika veikta apmaksa.
6.7.2. Ja Pircējs izvēlējās piegādes veidu, kas nav pārdevēja piedāvātais standarta piegādes veids, nauda par piegādes izmaksām tiks atmaksāta tikai par standarta piegādes metodi.
6.8. Preces apmaiņa
6.8.1. Pircējs var apmainīt preci 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas.
6.8.2. Apmaiņai ir iespēja izvēlēties to pašu preci (modeli) vai citu preci, kas ir līdzvērtīga sākotnējai cena, bet nepārsniedz tās cenu.
6.8.3. Ja Pircējs izvēlas apmaiņu, Pircējam tiks nosūtīta jaunā prece līdz 30 dienu laikā pēc paziņojuma par apmaiņu saņemšanas.
6.8.4. Prece/Preces tiks piegādātas, izmantojot to pašu piegādes metodi, kas tika izvēlēta sākotnēji, vai saskaņā ar abpusēju vienošanos.
6.9. Atgriešanas izmaksas
6.9.1. Pircējs sedz visus tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, tostarp sūtīšanas izmaksas.
6.10. Papildu informācija un kontaktinformācija
6.10.1. Ja Pircējam ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot formu, e-pastu [email protected] vai zvanot uz tālr.: +37122025201.

7. Informācijas apmaiņa


7.1. Starpnieks visus paziņojumus sūta un citādi kontaktējas ar Pircēju pa norādīto elektroniskā pasta adresi vai telefonu.
7.2. Pircējs visus paziņojums un jautājumus sūta un citādi kontaktējas pa e-pastu ([email protected]) vai telefonu (+371 22025201).

8. Beigu nosacījumi un strīdus risināšana


8.1. Šie Noteikumi ir sagatavoti vadoties pēc Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
8.2. Attiecībām, kuras ir izveidojušās uz šo Noteikumu pamata, piemērojamas Latvijas Republikas tiesību normas.
8.3. Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei zaudējumus Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
8.4. Jebkurš strīds, kas rodas starp Pircēju un Pārdeēju, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.
8.5. Ja strīdu starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Pircējs (patērētājs) iesniedz Pārdevējam rakstveida iesniegumu (elektroniski iesniegtam iesniegumam nav nepieciešams paraksts), kurā norāda:
1) savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;
2) iesnieguma iesniegšanas datumu;
3) strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.
8.6. Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams).
8.7. Pārdevējs 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Pircējam (patērētājam) rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz patērētāja iesniegumu, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to patērētāju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
8.8. Ja Pārdevējs uzskata, ka Pircēja (patērētāja) prasījums nav pamatots, vai ir gatavs piedāvāt patērētājam citu strīda risinājumu, tas rakstveidā par to informē patērētāju Noteikumu 8.7. punktā minētajā termiņā. Pārdevējam ir pienākums pamatot patērētāja prasījuma atteikumu.
8.9. Ja Pircēju (patērētāju) apmierina Pārdevēja piedāvātais risinājums, strīds uzskatāms par atrisinātu.
8.10. Ja Pārdevējs nesniedz atbildi uz Pircēja (patērētāja) iesniegumu Noteikumu 8.7. punktā noteiktajā termiņā, uzskatāms, ka Starpnieks atsakās izpildīt patērētāja prasījumu.
8.11. Ja Pārdevējs atsakās izpildīt Pircēja (patērētāja) prasījumu vai patērētāju neapmierina Starpnieka piedāvātais risinājums, patērētājs ir tiesīgs vērsties:
1) Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;
2) Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0, kas risina strīdus jomā, kurā darbojas Starpnieks; vai izmantojot platformu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooselanguage
3) Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai;
4) tiesā.